پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150370
مقصد بعدي داعش بعد از عراق و سوريه
تاریخ انتشار : 1393/11/11 08:35:42
نمایش : 1301
گروه تروريستي داعش طي حدود يکسال گذشته بخشي هاي از خاک عراق و سوريه را با انجام جنايت هاي بيشمار عليه مردم ، تصرف کرده و همچنان به فعاليت هاي ضد حقوق بشري در اين مناطق ادامه مي دهد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نشريه القدس العربي چاپ لندن به نقل از منابع امنيتي نوشت که داعش به زودي "امارت" خود را در لبنان ايجاد و شيخ احمد الاسير، شيخ تندروي سني مذهب سلفي، را به عنوان "امير" خود در اين کشور منصوب مي کند.

اين نشريه افزود: داعش نه تنها طرح هاي امنيتي بلکه برنامه هاي نظامي براي لبنان در سر دارد و قصد دارد به عنوان مقصد بعدي، سيطره نفوذ خود را تا اين کشور ادامه دهد.

از سوي ديگر شادي المولوي در حساب کاربري خود در توييتر اعلام کرد که اردوگاه عين الحلوه را ترک کرده و اين کار را فقط به منظور توقف ريختن خون مسلمانان انجام داده است.

گروه تروريستي داعش طي حدود يکسال گذشته بخشي هاي از خاک عراق و سوريه را با انجام جنايت هاي بيشمار عليه مردم ، تصرف کرده و همچنان به فعاليت هاي ضد حقوق بشري در اين مناطق ادامه مي دهد. اين گروه به رهبري ابوبکر البغدادي از تروريست هاي جداشده از شبکهٔ القاعده تأسيس شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html